dinsdag 26 april 2016

more workshop cards from the Stamping Cottage...




Hello world,

It's cold outside and great weather to pick up your paints, inks and all that you can use to CREATE!!

As promised I want to show you the last batch of cards which the participants could choose from at the workshop at the Stamping Cottage.

We worked on the beautiful canvas paper which is still one of my favorites........you can really get a painted effect. Again using the fluid inks and I made different color combinations.

Here is the pastel one.....I have used the Crackling Rose from Chocolate Baroque and on the background you can see the large ornament and the small ornament from the Art Specially stamps collection.(small version can also be ordered but has no link yet on the website)

Hallo wereld,

Het is koud buiten en precies het goede weer om je kleurtjes, verf etc. tevoorschijn te halen en iets te  gaan creëren!
Zoals beloofd laat ik jullie de laatste kaarten zien waaruit de deelnemers konden kiezen tijdens de workshop bij de Stamping Cottage.

We hebben gewerkt op het mooie canvaspapier, nog steeds een van m'n favorieten......je krijgt echt een schilderachtig effect. En weer de vloeibare inkten gebruikt in diverse kleurencombinaties.

Hieronder eerst de pastelversie.......Ik heb hier de Crackling Rose van CB gebruikt en op de achtergronden zie je overal het grote en kleine ornament van de nieuwe Art Specially stempels. (kleine versie kan ook besteld worden maar heeft nog geen link op de website)
Ook de druppels zijn te koop bij de Stamping Cottage.

And the earth tone version using the same stamps..........
en de aardekleuren met dezelfde stempels.....


And than a very sunny version with the Sunflower from Sheena Douglas 
En dan de zeer zonnige versie met de zonnebloem van Sheena Douglas


and one of the favorites was.........also earth tones and using only Art Specially stamps
dit was toch wel de favoriet van de meeste mensen.....aardekleuren en alleen de Art Specially stempels.....




Well, hope you enjoyed it and now it's time(if you have play time) to get out your coloring stuff and go have a play........

Thanks for your visit and till next time,

Zo, ik hoop dat jullie het leuk vonden en nu is het tijd ( als je wat speeltijd hebt) om je spullen te pakken en lekker te gaan spelen......

bedankt voor je bezoek en tot de volgende keer,


12 opmerkingen:

  1. These are beautiful! So stunning and love the blending of the colours

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stuk voor stuk zo....mooi ik heb gekozen voor de aarde tinten en de rechniek met ecoline is zo mooi
    Het was zo leerzaam voor ons, dit smaakt naar meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat PRACHTIG weer Miranda," you are the BEST" wat heb je weer prachtig werk getoverd want dat kan je echt toveren met stempels en kleuren, had deze workshop op een zaterdag geweest , was ik zeker gekomen want ik had hem reeds lang opgemerkt, maar mijn man kan me enkel op zaterdag voeren, wat verlang ik naar een workshop met jou!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gedaan weer, Miranda.
    Ik was net op je andere blog. TE mooi om niets meer mee te doen. MIsschien in combinatie?! Misschien een nieuw begin?!
    Veel liefs,
    Ineke van den Akker

    BeantwoordenVerwijderen
  5. SUPER mooi! heb heel die stempel op het event niet gezien...
    prachtig verwerkt...de 1e is mijn favoriet,zal wel door de zachte kleuren komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Miranda, ik ben het helemaal met Maria eens; wat verlang ik naar een workshop met jou!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Miranda all of these designs are gorgeous, each one a special painting. I wish I knew how you create these, what inks do you use to stamp and what medium to colour? I would also like to take your workshop :) Hugs, Shirley xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stunning! Just thinking the same as Shirley, would love to see how you make these beautiful cards! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for your visit on my blog! Hope to have inspired you! Till next time, Miranda

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Hoop dat ik je geïnspireerd heb!
Tot de volgende keer, Miranda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

' DANCE'

While I dance I cannot judge,
I cannot hate, I cannot separate myself from life.
I can only be joyful and whole.
That is why I dance.”
~Hans Bos