vrijdag 29 oktober 2010

doosjes wedstrijd Crealies


Wedstrijd: Wie maakt het mooiste doosje?
Hierbij een uitdaging voor jullie:

Ik ben op zoek naar het mooiste/leukste/origineelste doosje aangekleed met Crealiesproducten.

Ik verzoek je om dit logo op je blog te zetten met een verwijzing naar deze wedstrijd, zodat er zoveel mogelijk mensen aan mee kunnen doen.

Je kunt je doosje afgeven op de Kreadoe: we staan in Hal 8, stand F 020. Uiteraard mag je je doosje ook opsturen. Mijn adres vind je op de website. Als je je doosje plat verstuurd en aangeeft hoe het in elkaar geplakt moet worden, kan ik daar natuurlijk voor zorgen, dat scheelt verzendkosten. Zorg er wel voor dat je naam, adresgegevens en je emailadres onder het doosje geschreven zijn, zodat ze niet kwijt kunnen raken.Je kunt je doosje insturen/afgeven tot 18 november.

De winnaressen krijgen 20 november bericht.

1e prijs: 3 Crealies Creative Stansen naar keuze
2e prijs: 2 Crealies Creative Stansen naar keuze
3e prijs: 1 Crealies Creative Stansen naar keuze

Creatieve groeten,

Miranda ( dit bericht kun je ook bekijken op het blog van Annelies/Crealies door te klikken op de afbeelding boven dit bericht)

1 opmerking:

  1. Succes met deze wedstrijd! Ik heb geen Crealies stanzen, dus kan ik ook niet meeodne. Maar er ziujn er vast heel erg veel die ze wel hebben, dus ik hoop dat jullie het moeilijk krijgen met beoordelen!

    Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for your visit on my blog! Hope to have inspired you! Till next time, Miranda

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Hoop dat ik je geïnspireerd heb!
Tot de volgende keer, Miranda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

' DANCE'

While I dance I cannot judge,
I cannot hate, I cannot separate myself from life.
I can only be joyful and whole.
That is why I dance.”
~Hans Bos