dinsdag 7 december 2010

More creations with the Earth Spirits............meer creaties met de Earth Spirits
















Hello stampers, this is another one with the Earth Spirit sheet. Carrie who works at Elusive Images desgined and made them originally by handcarving. Then Elsusive made rubberstamps of it. I think they are great! They have a unique carisma. On this card I stamped the background using resisttechnique and sponging afterwards. The large sun image I stamped with 3 colours of Memento ink. This image is really sending sunshine and the text I used is very suitable. It's from the Loving Sentiments sheet.

Hallo stempelaars, hier weer een andere kaart met gebruik van de Earth Spirit sheet. Carrie , een medewerker bij Elusive ontwierp en maakte het handgesneden origineel. Daarna zijn er rubber stempels van gemaakt door Elusive. Ik vind ze prachtig, ze hebben een aparte uitstraling. Bij deze kaart heb ik voor de achtergrond de resisttechniek gebruikt en daarna gesponsd. De grote zonafbeelding heb ik gestempeld met 3 verschillende kleuren Memento inkt. Dit plaatje straalt echt zonneschijn uit en de tekst is dan wel heel toepasselijk! Het is van het 'Loving Sentiments' sheet.

The 2nd one I made sing only black and white. Using those colours always creates a sharp look I think. The sunimage on the background and the 'woman' image embossed with white EP on black as the opposite. A beautiful text from the loving sentiments sheet complements the card well.


De tweede heb ik gemaakt alleen met gebruik van zwart en wit. Dat geeft een scherpe uitstraling altijd vind ik. De zon afbeelding gestempeld op de achtergrond en het vrouwefiguur met wit geembosst op het zwart als tegengestelde. Een mooie tekst van het Loving Sentiments sheet vult de kaart mooi aan.





Well, for now, keep up the good and creative work that makes the world more beautiful and sleep well,


Creative greetz, Miranda















8 opmerkingen:

  1. Prachtige stempels en hele mooie teksten Miranda.

    Groetjes Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda Mooie kaarten met deze aparte stempels.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Miranda, je bent een echte kunstenares zo mooi worden ze niet veel gemaakt! Ik hoop je in de toekomst een keer te ontmoeten en je werk in het echt te zien!
    Groeten van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, Wat zijn ze weer super mooi.
    De stempels vindt ik ook heel mooi en die vrouw is wel heel apart.
    De zwart-witte vindt ik te gek.
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtkaarten. De tekst van de bovenste vind ik echt super en spreekt me erg aan. Maar dat snap je waarschijnlijk wel!

    Liefs, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi weer, lekker hoor zo zonnetje, zeker deze tijd van het jaar

    knuf
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hehe...gevonden! ik vond het al zo stil bij je.
    Ik niet meer bij nagedacht, dat je een andere blog hebt:), maargoed....ik ben er enne...ik kijk mijn ogen weer uit! complimenten voor je creaties!!!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Miranda,
    Absolutely love the artwork you made using my designs! We definitely could do with a bit of extra sunshine today here in stormy north east England!
    All the best!
    Carrie

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for your visit on my blog! Hope to have inspired you! Till next time, Miranda

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Hoop dat ik je geïnspireerd heb!
Tot de volgende keer, Miranda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

' DANCE'

While I dance I cannot judge,
I cannot hate, I cannot separate myself from life.
I can only be joyful and whole.
That is why I dance.”
~Hans Bos