maandag 3 oktober 2011

There is a lot of copying going on.... om even bij stil te staan en wakker te worden!

(http://fotodatabank.seniorennet.be/detail.php?fotoID=1472&cat=69)


 
Hello dear crafters,

Maybe some of you know the digital images of Mo Manning........ she wrote this article.And this is not only for digital images/designs, it's about all designs that can be copied!
Just red this a few minutes ago and wanted to spread this message. It all has to with respect for each other, it's  blurring of moral standards! Especially in this crafting world....where we try to make the world a little more beautiful! Here is the link.

What left me to say is: What you don't want to happen to you, you also don't do that to another person.


Hallo lieve mensen,

Misschien kennen sommigen van jullie de digitale afbeeldingen van Mo Manning.......zij schreef dit artikel.
En het gaat natuurlijk niet alleen om digitale afbeeldingen/ontwerpen maar om alle ontwerpen die gekopieerd kunnen worden.
Las dit zojuist en wil het graag even doorgeven en verspreiden. Het heeft alles te maken met respect voor elkaar, het is vervaging van normen en waarden! Vooral in deze creatieve wereld.....waar we proberen de wereld wat mooier te maken met onze kunst! Hier is de link.

Wat me nog rest om te zeggen: Wat jij niet wil dat jou geschiedt, doe dat dan ook een ander niet.

Creatieve groet,

3 opmerkingen:

  1. When this happens it makes you feel sick as we always think crafters are such wonderful people

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt helemaal gelijk Miranda!

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Miranda, ik heb het artikel gelezen doordat ik het op jouw blog las. Ik hoop dat velen dit zullen lezen en er van leren dit niet meer te doen.
    lieve groetjes
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for your visit on my blog! Hope to have inspired you! Till next time, Miranda

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Hoop dat ik je geïnspireerd heb!
Tot de volgende keer, Miranda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

' DANCE'

While I dance I cannot judge,
I cannot hate, I cannot separate myself from life.
I can only be joyful and whole.
That is why I dance.”
~Hans Bos