woensdag 9 november 2011

Kreadoe event in Utrecht.........Kreadoe in Utrecht







Hello there,




Today, after a period of 'silence' I will show you some pictures of the Kreadoe event in Utrecht. It was a very busy period and after 5 days I am really exhausted.....and have to regain energy levels. But it was also very nice to meet so much creative people and to connect with others......Should do that more often..... Beneath you can see the workshop project.....stamping on wood with the 'kissing technique and emboss some elements to attach to the tree. There were also a lot of 'not' stampers who did follow the workshop. Hope they will become stampers! Because playing with stamps and ink is such a delight!

Vandaag, na een periode van stilte, laat ik jullie wat foto's van de Kreadoe  in Utrecht zien. Het was een erg drukke periode en na 5 dagen ben ik echt uitgeput........en moet mijn energie voorraad weer opladen. Maar het was ook heel fijn om zulke creative mensen te ontmoeten en me weer te verbinden met anderen........ zou dat wat vaker moeten doen.......Hieronder zie je het workshop project....stempelen op hout met de 'kissing technique' en het embossen van elementjes voor op de boom. Er waren ook heel wat 'niet'stempelaars die de workshop volgden. Ik hoop dat het ook stempelaars worden! Wat spelen met stempels en inkt is toch heerlijk!

Here is a photo of some very nice ladies doing the 'first' workshop.There were 6 people who could join for each workshop. I came running in on half past ten and a lot of bad luck on the way........they did change my bad start of this day........so nice that you were there!
Hier een foto van enkele hele lieve dames die de 'eerste' workshop volgden. Ik kwam om half elf binnengerend na een ochtend van files en pech........zij maakten het weer goed........leuk dat jullie er waren!
And also some of the art boards with all those gorgeous stamps and projects made with them.

Of course the gorgeous stamps of Chocolate Baroque.............

En ook wat van de art borden met al die prachtige stempels en projekten die er mee gemaakt zijn. Natuurlijk de geweldige Chocolate Baroque stempels...........
Also the stamps of Impression Obsession and Hero arts and Artemio.............
Ook de stempels van Impression Obsession en Hero arts en Artemio.................
Those great Cover a Cards backgrounds from IO, they are so versatile to use and in the mean time they have so many different backgrounds of them.....lost count
Die geweldige Cover a Cards achtergronden van IO, ze zijn zo veelzijdig te gebruiken en onder tussen zijn er zo veel verschillende achtergronden van deze.....ben de tel kwijt

So that's all for now, soon be back to show some of the projects.........creative greetz,

Zo, dat was het weer even voor nu, gauw weer terug om jullie wat projecten te laten zien.......
creatieve groet,


7 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda, ik vind die impressies vd KreaDoe erg leuk. Ben niet geweest, omdat m'n hondje 1 nov.jl. Is overleden, dan heb je je hoofd er niet naar staan. Had anders graag even bij je willen kijken. De stempels v IO vind ik al tijden geweldig en koop er regelmatig wat van. Ze hebben iets mystieks, snap je wat ik bedoel daarmee? Beurs draaien is altijd vermoeiend en leuk tegelijk. Neem lekker ff tijd voor jezelf en je hobby, dan komt het zo weer goed. Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's, helaas was ik er deze keer niet bij, kan mij heel goed voorstellen dat je eerst even moet bijtanken hoor, 5 dagen is best veel, wacht met spanning je nieuwste creaties af,

    lieve groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Mooie workshop heb je bedacht.5 dagen is zeker veel,maar wel weer leuk om mensen te ontmoeten.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Miranda,

    Wat verrassend om de foto's te zien van de beurs.Leuk!!!
    Je zal zeker wel heel erg moe zijn, moe maar voldaan, dat zal vast wel. 5 dagen achter elkaar workshops doen, ( en dan nog wel dezelfde) lijkt me echt niet niets. Maar... het was wel heel gezellig. Ik heb ook al op Marja haar blog gekeken en wat geschreven, zij mij ook terug. Geniet van je vrije dagen!!!
    Liefs,
    Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Miranda,

    Wat was het fijn je weer te zien, te spreken en je workshop te volgen. Gave foto's van de beurs en van ons. Wat zul je uitgewoond zijn joh. Vijf volle dagen is niet mis. Maar je hoort gewoon bij Posthumus (haha). Je voorbeeldkaarten zijn weer zo schitterend en dat moet eigenlijk iedereen zien. Zoals Conny net schreef hebben we contat op elkaars blog, erg leuk en fijn.
    Denk echt om jezelf he!!!!! Neem die rust.
    Lieve groetjes
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Miranda, I can understand you being so tired after a full 5 days but it sounds as though it is a 'happy' tired. You obviously made some people very happy with the workshops and such beautiful samples to enjoy. Thankyou for sharing the photos.

    Hugs
    Lesley Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat je op bent snap ik wel, vijf dagen is niet niks! Maar ik heb genoten van al je creaties op de Krea Doe, echt super! Neem de tijd en rust goed uit!

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for your visit on my blog! Hope to have inspired you! Till next time, Miranda

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Hoop dat ik je geïnspireerd heb!
Tot de volgende keer, Miranda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

' DANCE'

While I dance I cannot judge,
I cannot hate, I cannot separate myself from life.
I can only be joyful and whole.
That is why I dance.”
~Hans Bos