woensdag 15 februari 2012

News from Amsterdam- the Posthumus shop.......

click here for website
 Hello there,


Today some sneak-peaks and news from the Posthumus shop in Amsterdam. They have a new beautiful website where you can take look. You can also see some of my designs on the website.
On March 3rd they will have an open day where the two marvellous stamping brands from Chocolate Baroque and Impression Obsession will 'meet' in a matter of speaking.
There will be a demonstration and maybe you can sign in for coming workshops. I know it will be difficult to join (so sorry) for the people from the UK and US but later I will show you the cards on my blog.
Just now some sneak peaks......

 Hallo allemaal,
Vandaag wat 'sneakpeaks' en nieuws van de Posthumuswinkel in Amterdam. Zij hebben een prachtig nieuwe website waar je alvast een kijkje kunt nemen. Je kunt er ook diverse voorbeelden van mij zien.
Op 3 maart a.s zal er een open dag zijn waar de 2 geweldige stempelmerken Chocolate Baroque en Impression Obsession 'elkaar ontmoeten'......bij wijze van spreken.
Die dag zal er gedemonstreerd worden en kun je misschien ook al vast inschrijven voor komende workshops. Later zullen de kaarten op het blog te zien zijn.Maar nu vast wat sneakpeaks...........
                                                                                        


Hoop jullie daar natuurlijk te zien, dan maken we er een gezellige dag in Amsterdam van!
Creative greetz,

9 opmerkingen:

  1. Ziet er wel heel erg mooi uit (wat er dan van te zien is hihi). Jammergenoeg voor mij te ver weg.
    O ja, je mag nooit meer raden hoor hahaha.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Zie er weer veel belovend uit,Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben natuurlijk erg nieuwsgierig naar de rest van de kaarten. En uiteraard ben ik er de 3e maart. Tot dan, gezellig je weer te zien en te spreken. De site heb ik al bewonderd.
    lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. your sneak peeks look stunning Miranda, I can't wait to hear all about them and of course see the pics
    Claire xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Looking forward to seeing the photos, I'll pass the word to my family in Amsterdam. Would love to sign up for a workshop ! Cheers, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben van de partij hoor, Ik had het al van je gehoord natuurlijk en had het al in mijn agenda gezet. Lees net dat Marja ook komt. Leuk!
    Vind het heel gezellig je weer te zien,
    Liefs,
    Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat beloofd weer veel moois, zal de de website eens bezoeken, hoop dat hij goed verbeterd is haha,
    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I'm looking forward to seeing the whole samples - I love these flower stamps & am excited. Shall go & have a look at the website too.
    Paula (PEP)
    I love the colours you have used.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De sneek peaks zien er geweldig uit, wat jammer dat ik er dan niet bij kan zijn vanwege de verjaardag van mijn oudste zoon. Erg jammer.....
    Wems je een fijne dag.

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for your visit on my blog! Hope to have inspired you! Till next time, Miranda

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Hoop dat ik je geïnspireerd heb!
Tot de volgende keer, Miranda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

' DANCE'

While I dance I cannot judge,
I cannot hate, I cannot separate myself from life.
I can only be joyful and whole.
That is why I dance.”
~Hans Bos