maandag 5 maart 2012

NU .......Ranger Distress Markers bij Delmu in Ridderkerk!














 ( for the UK and US people, sorry this message is only for a craft shop in the Netherlands)


Hallo allemaal,

Even heet van de naald........vanaf morgen zijn deze prachtige Ranger distress markers al te koop bij

DELMU HOBBYSHOP
Prinses Margrietstraat 24
2983 EH Ridderkerk
tel. 0180 467274
email info@delmu.nl


p.s 3,50 euro





 per 10 st. 27,50 euro
 per 37 st. 90,-- euro(= hele set)

DUS WIL JE ZE AL HEBBEN , KOM DAN LANGS EN SLA JE SLAG!

 OP=OP!

Hieronder het kleuren overzicht

We hopen jullie te begroeten in de winkel! Namens Wick en Diny van Delmu,

2 opmerkingen:

  1. Ohhhh, dit is niet goed voor mijn portomonnee om te weten! Zeker niet omdat Delmu hier op bijna steenworp afstand zit!
    Zucht... nog meer voor op mijn verlanglijstje!

    groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze staan op mijn *dolgraag* lijstje, want oei dit is te gek he Miranda...

    Zie je van het week-end, super gezellie..

    Warme groetjes,
    Aniet xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for your visit on my blog! Hope to have inspired you! Till next time, Miranda

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Hoop dat ik je geïnspireerd heb!
Tot de volgende keer, Miranda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

' DANCE'

While I dance I cannot judge,
I cannot hate, I cannot separate myself from life.
I can only be joyful and whole.
That is why I dance.”
~Hans Bos