maandag 29 oktober 2012

Pan Pastel creation....finally had a play!

Hi there,

Finally had a long play with the Pan Pastels......had them for quit a while in my stash but did not have played with them! But a friend who has a craft shop near by asked me if I wanted to give some demo's for celebrating the 6th year of her shop. But first I had to try them and indeed they are gorgeous and addictive! 
And I would like to clearly say that they don't are the same quality as the previous chalks, because they don't! So when people want to work with a cheaper product that's OK and I can understand that but don't say they are the same.
She decided to purchase the whole range and I am really happy with that!
This is my card, a very simple one but effective for the Pan Pastels....the text is from Crealies and says:
'seize the day' which is so true because this moment counts.......I've used paper with a linen structure which shows beautiful trough the Pan Pastels.

Hallo allemaal,


Eindelijk had ik de tijd om met de Pan Pastels te spelen....had ze al een tijd in huis maar nog niet mee gespeeld! Een vriendin met een hobbyzaak in de buurt vroeg me of ik er mee wilde demonstreren tijdens haar 6 jarig bestaan, dus dat wilde ik graag doen....maar moest er eerst even mee aan de slag. En ze zijn inderdaad geweldig en verslavend! Ik wil toch even benadrukken dat ze qua kwaliteit niet te vergelijken zijn met de chalks van vroeger. Dus prima en te begrijpen als mensen een goedkoper produkt willen gebruiken maar zeg alsjeblieft niet dat het hetzelfde is.
Ze heeft besloten om de hele serie met tools te gaan verkopen en ik ben er heel blij mee!
Ik heb hier een simpele kaart gemaakt maar effectief om het mooie effect van de Pan Pastels te laten zien. De tekst is van Crealies en een zeer ware....want het moment van NU is het belangrijkste. Ik heb papier gebruikt met een linnenstructuur waar de pannetjes het mooi op doen.

Soon I will show other cards in another style with these Pan Pastels

Binnenkort laat ik wat andere kaarten zien in een andere stijl met de Pan Pastels

creative greet,
creatieve groetjes,


20 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda,
    Dit kaartje is PP-PRACHTIG ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The way you have picked out the colours with your matting is so pretty & I just love the whole softness of this. The linen texture of the card gives a lovely effect & I love the placing of your elements with the hint of the sun included in the background.
    Hope you have a good week.
    Paula (PEP)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart! mooie kleuren en ik ben benieuwd wat je er nog meer mee zal gaan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Miranda,
    Super mooi kleuren en de kaart is heel erg mooi.
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is gorgeous Miranda, I love the way you've blended the colours together, the grasses look beautiful too.

    Sue x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Miranda, en het effect is inderdaad heel anders dan met de chalks!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig is deze ook he?
    Lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhhhhhh, die is mooi. Wat een prachtige kleuren en wat heb je het allemaal mooi verwerkt.

    Groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super super mooi Miranda.
    Prachtig die kleuren en een heel stijlvol geheel.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Miranda.

    Ben er een zondag gelijk een beetje mee aan het oefenen geweest.
    We kommen 11 december naar Elly om meer te oefenen. ( Angelique was jaloers op me )

    Gr Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die "simpele" kaarten van jou zijn weer onvoorstelbaar mooi! Prachtige soft kleuren, mooie fragiele afbeeldingen, prachtig!
    Fijn dat je de pan pastels hebt gevonden en als nieuwe verslaving ziet, ha ha! Dan kunnen wij weer meegenieten van jouw prachtige creacties hiermee.
    Ik heb de verslaving laten schieten, want ik kan er absoluut niet mee overweg, volgens mij ben ik de enige op deze aardbol.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Miranda, I like it when you 'play' ! Beautiful & elegant card with your color choices and how you let the light in. I have some Pans here too & love how they blend. I need to try them for stamping too ! Not enough time for everything :) Warm Greetings, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt weer ZOOOOOOO MOOI!!!!!
    Gr Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo stijlvol en zo mooi Miranda. Super de super.
    Geloof zeker dat dit prachtig werkt, is dan ook te zien. Maar toch nog maar even niet, want dan is er weer een verslaving bij (haha.
    lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lekkere kleuren bij elkaar en wat werkt het mooi met die pan pastels op linnenkarton, Miranda.
    Stijlvol tafereeltje.
    Het lijkt me prachtig werken ermee, maar jammer genoeg is het in aanschaf erg duur.
    Hopelijk win ik de candy bij pp.nl :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Love the elegant creation with the soft coloring. Pastells are beautiful, I love them too.
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for your visit on my blog! Hope to have inspired you! Till next time, Miranda

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Hoop dat ik je geĆÆnspireerd heb!
Tot de volgende keer, Miranda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

' DANCE'

While I dance I cannot judge,
I cannot hate, I cannot separate myself from life.
I can only be joyful and whole.
That is why I dance.”
~Hans Bos