zondag 18 augustus 2013

Harlequin Rose by Miranda.........

Hi there,

Today some creations made with the Harlequin Rose sheet from Chocolate Baroque, a beautiful A4 sheet with loving quotes and lots of Roses.....
The first one is very colourful and made with a combination of my favorite colours these days. I've used Memento inks and added some watercolouring. The background harlequin shape is made using the Decorative edges from CB. I found a lovely ribbon that matched perfectly.

Hallo daar,

Vandaag wat creaties gemaakt met de Harlequin Rose sheet van Chocolate Baroque, een mooi A4 sheet met tekst over liefde en veel rozen........Dit sheet is ook te koop bij de Posthumuswinkel waar ook de voorbeelden hangen. Kijk ook eens op de Facebook pagina.
De eerste is kleurrijk en gemaakt met een combinatie van mijn favoriete kleuren op het moment. Ik heb hier Memento inkten gebruikt en nog wat met aquarel stiften ingekleurd. De achtergrond harlequin is gemaakt met de Decorative edges van CB. Nog een prachtig lint bij Doe@Ding gescoord wat er perfect bij past! Ze hebben de meest prachtige linten en je vindt altijd wat je zoekt!

The 2nd one is embossed with gold EP from WOW.(Brass) on watercolourpaper and coloured with waterbased markers. Only added some pearls and thin gold thread.

De tweede is geembosst met WOW brass, dit heeft een warmere kleur goud en gekleurd met markers op waterbasis. Alleen nog wat parels en dun gouddraad toegevoegd.




The 3rd one is kept in simple colours and a lot of white.......hard for me to do LOL......I've only coloured the rose with some beige and grey shades(colour pencil) Of course there are pearls added......

De derde is in simpele kleuren gehouden en veel wit.......moeilijk voor mij LOL.......Ik heb hier alleen de roos gekleurd met beige en grijze tinten kleurpotlood. Natuurlijk zijn er weer wat parels bijgedaan........




The 4th one ( I do think I've published it before but just thought to add it) has been stamped on smooth pearlescent card and coloured with Distress ink and use of the pen nibs of Ranger(love them) I've decoupaged the heart. The leaf on the background is from the 'Butterfly dreams'sheet from CB.

De 4e(ik denk dat ik 'm al heb laten zien eerder) is gestempeld op glad parelmoerkleurig papier en gekleurd met Distress inkt met behulp van de pen nibs van Ranger(zijn geweldig!) Ik heb hier het hart uitgeknipt en verhoogd. Het blad op de achtergrond is van de 'Butterfly dreams sheet' van CB.


Well, enough roses and hearts for now, hope you did enjoyed it,
have a nice Sunday,

Zo, even genoeg rozen en harten, hoop dat je het leuk vond,
nog een fijne zondag,

warm greet,




19 opmerkingen:

  1. WOW Miranda,
    awesome cards as always. I could not believe that the first rose is stamped, you colored it so fabulous it looks like a painted image, really a little masterpiece!
    Also the other cards are all marvellous.
    Wish you a nice sunday,
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten zoals altijd,haha, die zwart witte is ook prachtig! En ik kan me voorstellen dat je je dan in moet houden om toch niet wat kleur aan toe te voegen!
    Groetjes Karin x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW from me too! All 4 designs are beautiful. Great stamping with the different beautiful colours, the background with the edge is perfect. I love how the colours of the rose pops on the 2nd one and the 3rd in black & white is elegant. The last one also very gorgeous and the leaf in the background is a great match as well. That CB set is on my wish list, too many beautiful stamps ! Happy Sunday & a hug Teamie, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Four stunning cards Miranda, This rose is one of my favorite CB stamps, and I love what you've done with the stamps.

    Sue x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn je resultaten weer prachtig Miranda, zelfs de details op de zwart witte kaart, springen eruit...blijf bewondering hebben, hoe mooi jij met kleuren kunt werken!

    hartelijke groet, Alie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Miranda,
    Wat mij betreft mag je met een gerust HART meer ROZEN laten zien.....het zijn weer GEWELDIG MOOIE kaarten.
    Nog een fijne ☼-dag en liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zag de kaarten vanmorgen al op FB staan en vind ze echt geweldig mooi geworden.
    Die zwart/witte vind ik helemaal super, maar kiezen zou ik niet kunnen, want die eerste kaart is ook een plaatje met verschrikkelijk mooie kleuren!! En ik moet lachen om mezelf, maar die tweede doet ook weer niks voor de anderen onder.
    Prachtig werk, Miranda.
    En ja, De Posthumuswinkel is grandioos. Ik kocht daar mijn allereerste stempels (lang, lang geleden en dat is geen sprookje).
    Lieve groeten van Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A delightful feast for the eyes. My favourite is the final one - it's the soft browns with the white that draws me. In the first your use of the harlequin background is perfect with the stamped image & I love the way your sheer multicoloured ribbon echoes the colours you stamped in. The next two are both eye-catching - I love the way the white space accents the whole design in both. The soft subtle colouring with your pencils in the third one is particularly effective.
    Paula (PEP)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi miranda wat ben je toch een kanjer op het gebied van kleuren en alles bijelkaar matchen!!
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hello Miranda!
    I love all of them!
    LoveMarg

    BeantwoordenVerwijderen
  11. PRACHTIGE kaarten heb je weer gemaakt Miranda, heel mooi! Vooral de kleurrijke kaart met roos in oranje roze met de harlequin achtergrond vind ik heel mooi. Prachtige kleurencombinatie, die hier zo mooi uitkomt, maar waar ik zelf nooit aan had gedacht.
    Dank je wel voor je leuke berichtje op mijn blog!
    Lieve groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt weer GEWELDIG stuk voor stuk!!!
    Gr Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous work Miranda, love all the different ways you have used the rose stamp! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. In een woord GRANDIOOS Miranda.
    Heb weer heerlijk van dit moois zitten genieten.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie serie kaarten weer! De eerste en laatste zijn mijn favorieten. Komt vast doordat ik in de zomer ook wat uitbundiger in mijn kleurgebruik ben... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig weer Miranda, jouw inkleuring is schitterend , zoals altijd!!!hele mooi stempelwerk!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige creaties Miranda! Eén voor één kunstwerkjes! Zowel de zwart/witte als de gekleurde. Prachtige stempels.Is weer genieten!!! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for your visit on my blog! Hope to have inspired you! Till next time, Miranda

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Hoop dat ik je geïnspireerd heb!
Tot de volgende keer, Miranda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

' DANCE'

While I dance I cannot judge,
I cannot hate, I cannot separate myself from life.
I can only be joyful and whole.
That is why I dance.”
~Hans Bos