woensdag 4 september 2013

Not so much time for blogging.......niet zo veel tijd om te bloggen.......






Hello there,

Just popped in to tell you I am not able to blog a lot these days because my mum is very ill and being in the hospital, so I have my mind on other things..........But I will be back soon as it's possible. 

Hallo allemaal,

Ik kom even langs om te zeggen dat ik momenteel niet veel blog omdat mijn mams nogal ziek is en in het ziekenhuis ligt, dus ik ben bezig met andere dingen..........Maar zodra het kan kom ik terug........en er liggen ook wat opdrachten dus ..........






22 opmerkingen:

  1. Wat naar om te lezen, Miranda! Veel sterkte! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dear Miranda,
    I'm so sorry, I hope your Mum will better soon. Take also care of yourself.
    xox Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat naar om te lezen Miranda. Heel veel beterschap voor je moeder hoor en sterkte.
    Doe haar vooral de groeten van mij.

    Liefs Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterkte Miranda. Hopelijk gaat het snel de goede kant op.

    Groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo heel sterkte en beterschap voor je moeder.gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Take care of yourself during this stressful time. Hope that your Mum can be made as comfortable as possible.
    With much love & thinking of you
    Paula (PEP)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Family always comes first Miranda, you and your Mum are in my thoughts and prayers at the moment.

    Sue x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het voornaamste is nu dat je mams terug beter wordt , we wachten wel even tot je der weer klaar voor bent!!!Veel sterkte!!

    Lieve groetjes!!

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel sterkte met je moeder! Ik hoop dat het snel beter zal gaan, groeten karin x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. He bah Miranda, HEEL VEEL STERKTE met je moeder geef haar maar een DIKKE kus van mij!
    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sorry to hear that Miranda ,hope your Mum will improve soon. Take care of yourself I know how stressful it can be;
    Love Suexxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hello Miranda
    Sending thoughts and best wishes!
    Take care
    LoveMarg

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Miranda,

    Wat vervelend om te lezen... Ik hoop van harte dat het snel iets beter met haar mag gaan en wens jou en je moeder veel kracht toe....

    Dikke kus,

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel veel sterkte Miranda, knuf van mij voor je mams en jou.

    Liefs Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Veel sterkte gewenst Miranda, voor zowel je mams als voor jullie!
    Toi toi....Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Alles Liebe und alles Gute, und gute Besserung fĆ¼r die Mama.

    Umarmung von Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vervelend nieuws Miranda. Heel veel beterschap gewenst voor je moeder. Hopen dat ze snel weer opknapt. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Thinking of you Miranda... stay strong. I hope your mum gets better soon.
    Hugs Eileen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Veel beterschap voor je moeder, en sterkte voor jou.
    Geen zorgen om het blog of opdrachten, jezelf en je naasten gaan voor!

    Debbie / Daqa

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel veel beterschap toegewenst ean eena hele dikke knuffel voor haar!

    Xx angela

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for your visit on my blog! Hope to have inspired you! Till next time, Miranda

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Hoop dat ik je geĆÆnspireerd heb!
Tot de volgende keer, Miranda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

' DANCE'

While I dance I cannot judge,
I cannot hate, I cannot separate myself from life.
I can only be joyful and whole.
That is why I dance.”
~Hans Bos