woensdag 31 december 2014

Art with everything.........CB colourchallenge 6



Hi there,

Today my last take on the 6th CB colourchallenge.......again with the steampunk fish......they are so cool! And it has become something a bit different than my usual style......more artsy??

I've masked the mid area on my card and swiped with Distress stains and gave some splashes with the Distress stains. After drying I masked a larger area and sponged with Distress inks. I stamped the funk fish with plain black and gave some accents with white and Wink of Stella markers. I combined with some of the Nature fragments stamps and the quote from the Artistic affirmations.

For more inspiration and info, take a look at the CB colourchallenge blog!

Hallo allemaal,

Vandaag mijn laatste werk voor de 6e CB kleurenchallenge.....weer een met de steampunk fish....ze zijn zo gaaf! En het is iets anders geworden dan mijn normale stijl.......wat meer art??

Met behulp van masking tape heb ik het middelste gedeelte eerst gekleurd met vegen van de Distress stains en wat splashes. Nadat het droog was heb ik weer afgeplakt en de andere gedeelten met Distress inkten gesponst. De funky fish gestempeld met zwart en accenten gegeven met witte gelpen en Wink of Stella markers. Ik heb het gecombineerd met wat van de Nature fragments stempels en de tekst van de Artistic affirmations.

Voor meer info en inspiratie, neem een kijkje op het CB kleurenchallenge blog!

and a close-up to see the lovely sparkle even better......I've used clear and silver Wink of Stella here

Thanks for visiting and hope to see you again in the New Year! Already 2015!! Have a  good and peaceful Old years eve !

Bedankt voor je bezoek en hoop jullie allemaal weer te ' zien' in het nieuwe jaar, alweer 2015! Een fijne en vredige Oudejaarsavond!


3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en vrolijke kaart met deze kleurtje en gave beetje steampunk vis! Volgens mij op meer manieren te gebruiken, omgedraaid zag ik er ook al een lamp of zo in ...... Maar dat zal mijn oudejaarslichtjesgedachte misschien wel zijn.
    Natuurlijk komen we elkaar op creatief gebied weer tegen! Je maakt zulke mooie en inspiratievolle dingen, die wil ik zeker blijven volgen.
    Lieve Miranda, ook voor jou en jouw dierbaren een heel veilige en goede jaarwisselingen,
    en een heel goed, gezond en creatief 2015 gewenst!
    Lieve groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eerst en vooral beste wensen voor het nieuwe jaar en vooral een goede gezondheid
    ik hoop dat ik dit jaar de Gelukkige mag zijn om een workshop bij jou te mogen volgen
    Gr. Akkina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nice post, things explained in details. Thank You.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for your visit on my blog! Hope to have inspired you! Till next time, Miranda

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Hoop dat ik je geïnspireerd heb!
Tot de volgende keer, Miranda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

' DANCE'

While I dance I cannot judge,
I cannot hate, I cannot separate myself from life.
I can only be joyful and whole.
That is why I dance.”
~Hans Bos