donderdag 21 mei 2020

Mixed media (from the) HEART


Hallo lieve mensen,


Het is alweer lang geleden dat ik een blogpost voor jullie had. Dit keer mocht ik spelen met de nieuwe Mixed media producten van Crealies. Zo leuk..........

ik ben aan de slag gegaan met het MDF hart en standaard waar de andere vormen ook zo leuk in passen. Op de website van Crealies kun je alle andere vormen ook zien.

En hier dan het geheel.......ik heb veel Crealies producten gebruikt zoals je kunt zien. Stempels, stansen en een stencil. Hieronder kun je de gehele lijst vinden met alle produkten.

Ik heb eerst het MDF in de witte gesso gezet als onderlaag. Na droging heb ik de mint kleurige verf aangebracht. Nadat deze laag droog was hier en daar wat verf accenten met zacht paars en wit.

Crealies heeft nu ook mixed media papier van 350 nrs in de collectie. Daar heb ik de harten, sloten en sleutels uit gestanst. Dan heb je een goed stevig papier dat mooi te bewerken is.

De meeste uitgestanste onderdelen zoals de hartjes, sloten en sleutels en knopen heb ik geembosst met diverse Wow embossingpoeders. Ik heb de poeders niet met name genoemd maar mocht je dat willen weten......vraag.....

De bloemen, knopen en de gestanste decorette zijn geblend met een bijpassende Distress inkt kleuren.
Alles is bevestigd/geplakt met de mat gel medium. Tot slot heb ik ook nog wat glazen pareltjes geplakt, dat geeft altijd een leuk effect.





Hier nog wat close -ups.....






En dan volgt hier de Crealies produkten lijst:











Ik hoop jullie geïnspireerd te hebben met en vanuit mijn hart,
Mocht je vragen hebben, stel ze gerust......

En in deze moeilijke tijd is onze hobby zeker een fijne ontspanning
denk ik zo........

Tot een volgende keer,
















2 opmerkingen:

  1. Een hele mooie mixed media creatie in een hele mooie kleurencombinatie vind ik. Mooi om te zien hoe je alles bewerkt en gecombineerd hebt Miranda.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hart met mooie kleuren en technieken Miranda. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for your visit on my blog! Hope to have inspired you! Till next time, Miranda

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Hoop dat ik je geïnspireerd heb!
Tot de volgende keer, Miranda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

' DANCE'

While I dance I cannot judge,
I cannot hate, I cannot separate myself from life.
I can only be joyful and whole.
That is why I dance.”
~Hans Bos