woensdag 4 januari 2012

New Crealies doily element creation..........nieuwe Crealies doily elements creatie.....

Doily element no.2



Hello there,
Today I show you my creation made with the doily elements of Crealies. I have used doily element no.2. This time I did use another great Sweet Pea stamp called 'Untouchable'. These stamps can be bought at the Stempelstudio from Karen de Graaf. I've coloured the image with Derwent soft colour. Also used the Creative petals no. 2 en Creative flowers no.13. The leaves are Creative shapes no.12 en no.9. I've cut them out watercolour paper and did a little 'tangle' on them and coloured them with my Tombo markers  (waterbased) and waterbrush. For a step by step instruction you can take a look on the Crealies website at Doily elements in the left sidebar.
 
 Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie mijn creatie zien die ik gemaakt heb met de doily elements of Crealies. Ik heb doily element no.2 gebruikt. Deze keer heb ik een andere Sweet Pea stemeple gebruikt genaamd 'Untouchable'. Deze stempels worden verkocht bij de Stempelstudio from Karen de Graaf.  Ik heb de afbeelding gekleurd met Derwent Soft Colour. Ook heb ik de Creative petal no. 2 en Creative flower no.13 gebruikt. De blaadjes zijn gemaakt met de Creative shapes no.12 en no.9.
Ik heb ze gesneden van aquarelpapier en heb ze 'getangled', hierna gekleurd met de Tombo markers en waterpenseel. 
Voor een stap voor stap instructie wat betreft het verwerken van de doily elements kun je op de Crealies website kijken bij de doily elements in de linker zijkant. 
Hoop jullie weer geinspireerd te hebben om met deze fijne mallen aan de slag te gaan!

Doily groetjes,   

13 opmerkingen:

  1. O wat is dit heel erg mooi Miranda.
    Ik ben verliefd op je kleurwerk.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst een gezond, gelukkig en creatier 2012 toegewenst.

    Wat een prachtige kaart Miranda. Mooi zo ide kleuren. Wat een schattige stempel ook.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooooo, miranda wat een prachtkaart, mooi de vrolijke kleuren, het afdrukje is super ingkleurd en de doily is ook al zo mooi,

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Miranda ! I am always happy when I see a new post from 'Miracle Art Creations'. WOW I love your creation. The zentangle & watercolour is so beautiful and what an awesome idea ! At first I was thinking... "how did she die cut flowers with a design" ? You are also talented with colouring pencils ! You give me lots of inspiration ! I still wish I could take a lesson(s) with you ! Have a great day !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Miranda,

    Hoe mooi jij wel niet kan combineren is nu wel duidelijk, ongelooflijk te gek.....en zijn ze kicken he de doily's....grandioos gewoon.

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart weer Miranda. Je bloem is ook prachtig.

    Groetjes en nog de allerbeste wensen voor 2012
    Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijke vrolijke kaart, hier wordt je blij van.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Miranda, leuke kleurtjes en wat gaaf wat je gedaan hebt met de bloemen, echt supers gedaan!

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Miranda, Met deze prachtige kleurencombi krijg ik echt zin in het voorjaar. Helemaal Ć  la jou! Liefs, Yolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. IN een woord prachtig Miranda , heel mooie kleurencombinatie, en inkleuring!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Your tangle patterns on the flowers & leaves are such a lovely addition & pick up the 'feel' of the image perfectly. I love the colours you have used & the way the whole creation 'sings.'
    Paula (PEP)

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for your visit on my blog! Hope to have inspired you! Till next time, Miranda

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Hoop dat ik je geĆÆnspireerd heb!
Tot de volgende keer, Miranda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

' DANCE'

While I dance I cannot judge,
I cannot hate, I cannot separate myself from life.
I can only be joyful and whole.
That is why I dance.”
~Hans Bos