dinsdag 14 augustus 2018

Crealies Patchworkzz en veel kleur, bloemen en fun......

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een heerlijk vrolijke kaart voor jullie. Ik heb gespeeld met de leuke nieuwe Creaties Patchworkzz stans nr. 1. Ik had nog wat inkt achtergronden liggen en deze heb ik hiervoor gebruikt. Dit is een achtergrond die bewerkt is met Ecolines en zout.

Zoals jullie kunnen zien, heel veel bloemen gesneden en takjes. En had zin om deze ook nog wat te versieren met een witte en gekleurde acrylmarker.

De kaart zelf heb ik gevouwen als in een easy kaart en aan de onderzijde nog bestempeld met 2 van de leuke Bits& pieces stempels.

Als finishing touch nog een tekststand ' dream' en gestempeld tekst ' Warme groetjes' gebruikt.

Onderstaand vinden jullie de lijst met alle gebruikte materialen.



Used Materials/Gebruikte materialen:

















Dit was het weer eventjes......hoop dat jullie wat inspiratie hebben opgedaan,
bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer,





4 opmerkingen:

  1. Gorgeous vibrant design and lay-out :) Warm Greetings xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So bright and pretty Miranda, and I absolutely love all the flowers and unusual shaped background foliage, and the splatter stamps work so well too. A card full of interest. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi Miranda. Ook met deze stanzen blijf je toch bij jouw stijl. Leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for your visit on my blog! Hope to have inspired you! Till next time, Miranda

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Hoop dat ik je geïnspireerd heb!
Tot de volgende keer, Miranda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

' DANCE'

While I dance I cannot judge,
I cannot hate, I cannot separate myself from life.
I can only be joyful and whole.
That is why I dance.”
~Hans Bos