woensdag 20 februari 2019

It's Spring met de nieuwe mini stempels van Crealies......


Hallo allemaal,

Vandaag een lente achtige post van mij waarbij ik gespeeld heb met de nieuwe Crealies mini stempels. Hiermee kun je de leuke techniek ' Around and Around' doen die heel duidelijk staat uitgelegd op deze youtube filmpjes. https://www.youtube.com/watch?v=ZH7hxLTK9sw en deze https://www.youtube.com/watch?v=5Z5cnxHgGsY

Ik heb er mijn draai aangegeven maar er is veel mogelijk met deze techniek en het is verslavend.....

Ik heb als focal image de mooie Magnolia van de Rubberstampzz serie gebruikt en gekleurd met Distress Oxides en kleurpotloden. 

De bloemen zijn geblend met de Distress Oxydes en daarna bestempeld met diverse Bits & pieces stempels.

Onderaan de post kun je alle producten zien die ik gebruikt heb,




Gebruikte materialen

















Ik hoop jullie geïnspireerd te hebben met deze nieuwe leuke insteek van Crealies!
Als je vragen hebt, ik ben hier......

Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer,













6 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaarten heb je er weer van gemaakt. Prachtig , ook de kleuren zo mooi
    Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en mooi gestempeld en gekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhhhhhhhhhhhh! Je suis toujours aussi admirative devant tes créations!;;;; c'est superbe!...
    Belle journée

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi en ook het filmpje van You Tube is heel leerzaam heb jij het ook zo gedaan met de bloemetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful results Miranda and the Crealies 'Around and Around' techique is such a great idea to get some wonderful circular designs using these lovely stamps, and the focal image is absolutely gorgeous. x

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for your visit on my blog! Hope to have inspired you! Till next time, Miranda

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Hoop dat ik je geïnspireerd heb!
Tot de volgende keer, Miranda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

' DANCE'

While I dance I cannot judge,
I cannot hate, I cannot separate myself from life.
I can only be joyful and whole.
That is why I dance.”
~Hans Bos