vrijdag 23 oktober 2015

More Santa's from Verses.....


Hallo bloglezers,

Zoals ik jullie vorige keer beloofd had ben ik met de andere twee Santa's aan de slag gegaan. Het zijn twee heel verschillende kaarten geworden maar dat geeft juist zo leuk aan dat je met dezelfde stempel weer een totaal andere uitstraling kan krijgen als je andere kleuren en materialen gebruikt.
Voor een stap voor stap beschrijving kun je op het Colourstock blog kijken. Hier vind je ook nog veel meer tips voor het werken met Pan Pastel en Copic markers.

De gebruikte stempel van de kerstman en de tekst zijn van Verses en kun je hier vinden. De mooie grote Poinsettia achtergrondstempel is van Chocolate Baroque.

De achtergrond heeft nu de mooie parelmoer glans die moeilijk te vangen is op de foto.









Kerst tekst (Verses)
En dan naar nummer twee, de ' Vintage' Santa, weer geheel anders........
Hier heb ik gewerkt op kraft papier en met de metallic Pan Pastels.




Hier zie je de mooie glans van de metallic Pan Pastels op het kraft papier.

Hieronder nog even alle drie de Santa's naast elkaar.......
Had je de eerste Santa nog niet gezien.....deze staat hier met een stap voor stap foto tutorial



Ik hoop jullie geïnspireerd te hebben met deze vrolijke Kerstman en deze technieken.
Bedankt voor je bezoek en heb je toch nog vragen, stel ze gerust!






6 opmerkingen:

  1. Hello Miranda
    Lovely to see Christmas cards in different colours!
    Love the newer one of the Poinsettias... beautiful again.... as always!
    Take care
    Love Marg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Miranda, these Santa designs are beautiful and so is the quote. I really like the Vintage design- Did you use the TH Tattered Poinsettia embossing folder? If so, you are lucky to have it as it's no longer available, discontinued, I tried to find it with no luck. I hope you are doing well, have a great weekend Teamie, Big hugs, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Shirley, yes it's the TH emboss.folder......would you like to have it when I can find another one?
      hugs, Miranda xx

      Verwijderen
  3. Heel mooi hoor Miranda, zo mooi dat ik jouw inspiratie zelf eens uitgeprobeerd heb , ik hoop dat je hiervoor niet boos bent, ik vond ze zo mooi op je blog dat ik zelf aan de slag ben gegaan maar dan met een andere Kerstman, je kan ze morgen zien op mijn blog!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Boos op jou....nee hoor nooit niet Maria, ben benieuwd naar je creaties! xx

      Verwijderen
  4. beautiful cards! The soft background of the poinsettias are perfect with the Santa and the saying. Love those embossed poinsettias

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for your visit on my blog! Hope to have inspired you! Till next time, Miranda

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Hoop dat ik je geïnspireerd heb!
Tot de volgende keer, Miranda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

' DANCE'

While I dance I cannot judge,
I cannot hate, I cannot separate myself from life.
I can only be joyful and whole.
That is why I dance.”
~Hans Bos