donderdag 18 juli 2019

Abundance with Crealies around and around stamping..........


Hallo lieve mensen,

Vandaag mag ik weer een blogpost verzorgen voor Crealies. Ik heb twee creaties gemaakt met de leuke mini stempels die je kunt vinden in de materialen lijst onderaan de blogpost.

Deze keer heb ik de hele kaart in bruin tinten gemaakt. Voor het stempelen heb ik Memento inkten gebruikt en voor het kleuren vd bloemen en blaadjes Distress inkten.
Ook de bloemen zijn bestempeld met een motief stempel, de Bits& pieces 67. 

Uiteindelijk wat accenten met een goudkleurige pen gemaakt en wat gespetterd met goudkleurige verf.




Hier kun je de goud accenten wat beter zien......altijd wat lastig te vangen op de foto......




Ik hoop dat jullie door deze techniek inspiratie krijgen om aan de slag te gaan met die leuke mini stempels.

Tot de volgende keer,


Crealies dies/stansen:


Crealies stamps/ stempels:







2 opmerkingen:

Thank you for your visit on my blog! Hope to have inspired you! Till next time, Miranda

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Hoop dat ik je geïnspireerd heb!
Tot de volgende keer, Miranda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

' DANCE'

While I dance I cannot judge,
I cannot hate, I cannot separate myself from life.
I can only be joyful and whole.
That is why I dance.”
~Hans Bos