maandag 22 juli 2019

More abundance with Crealies


Hallo allemaal,

Vandaag mijn 2e post als gastdesigner voor Crealies. Ook deze keer de techniek met het rond stempelen om een vorm heen. Ik leg hiervoor altijd eerst de vorm neer en trek even om met een potlood. Zorg dat je lijn niet te hard wordt. Zo kun je precies zien waar je je stempels kunt neerzetten.

Gestempeld met Memento inkten en de bloem en kaart geblend met Distress inkten. Ook hier wat glim accentjes met glitterpen.
De leuke handlettering tekst uitgeknipt en verhoogd opgeplakt.
De hartjes takken heb ik gekleurd met Tombo stiften.





Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer, 

Crealies dies/stansen:


Crealies stamps/stempels:




2 opmerkingen:

Thank you for your visit on my blog! Hope to have inspired you! Till next time, Miranda

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Hoop dat ik je geïnspireerd heb!
Tot de volgende keer, Miranda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

' DANCE'

While I dance I cannot judge,
I cannot hate, I cannot separate myself from life.
I can only be joyful and whole.
That is why I dance.”
~Hans Bos